Bilder runt en stolpe

Utnyttjade inte att dagen erbjöd lite sol, trots allt.
Dammsög, löste lite korsord, stekte biffar med riven ost i.
Tidig middag för att innebandyspelarna skulle ha ätit lämpligt långt före träningen.
Jag skjutsade in dom och passade på att åka förbi GodaVännen för att traffas IRL för ovanlighetens skull. Trevligt som alltid!
Sedan var det lämpligt även för mig att ta en träningstur.
Det var tack och lov inte den krångligaste tur jag gjort i sommar.
Nu börjar det vara dags för arbetarklassen att gå och lägga sig.
Funderar på att springa en bit på hemväg från jobbet.
Det är bra, för då har man gjort bort det redan när man kommer hem. NAckdelen är trafiken och asfalten, som jag ibland känner av efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0