Senare på kvällen

Lite apropå fick jag skypa med Shanghai-dottern idag!
Känns bra!
Skulle träffa bönorna ikväll, så jag satt kvar på jobbet.
Rörigt på bordet, men några saker har jag lyckats avverka i alla fall.
Men nu tätnar akutfrågorna, både via mail och vid dörren. Små och större bränder som ska släckas (helst).
 Sedan bar det av till trevligheterna på Bönornas favorit-uteplats: hos GB!
Hur mysigt som helst, och trots att det var 7 (sju) grader utomhus hade vi det varmt och skönt.
Nu är det dags att börja tända ljus och skapa lite mysfaktor den vägen.
Jag har gett upp sommaren och burit bort filtarna vi solar på.
Sådeså.

Kommentarer
Postat av: Kristina

inte får man ge upp sommaren än. SÅ mysig bild. Ha det gott

2012-08-28 @ 22:53:25
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0