runSemester(torsdag, principer)

Det finns några saker jag försöker hålla på.
På semestern ska kaffe drickas utomhus.
Kalla mig envis.
Men idag var det nästan bara tjurrda!
EMK gick skapligt och jag hade sparat sommarkrysset i lokalblaskan för solstolen (en halv princip).
Nu efter middagen smög jag ut med en kopp och sudoku-boken.
Ingetdera gick bra :-(
Nu sitter jag inne och tjurar.
En titt på prognosen bidrar inte med någon muntration, klicka och beskåda eleändet:
 
I morrn' blir det en liten utflykt till stan.
Har bokat klipptid, så jag ska känna mig fräsch när jobbet börjar. Tja, det var väl det, det....

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vi har både fikat och ätit ute. Imorgon måste det vara sol eftersom A målar ute. Nu när han kommit igång får det inte regna. Härligt med tomma tvättkorgar.

2012-08-02 @ 21:29:32
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0