runSemester(fredag, sistaFredagenPåSemestern)

Jaha, den här dagen måste ju komma , det vet man ju!
Drog till stan lite innan klipptiden för att hinna till en sportaffär.
Coachtape och fotbollsstrumpor behövde inhandlas.
Ja inte till mig då, som den initierade läsaren kanske förstår.
(Igår fyndade jag ett träningslinne på lokala sportaffären (kåmpe), det var ju lila, så jag slog till direkt)
Därefter bar det iväg för att våldgästa GodaVännen. Med alla hennes sjukhusbesök var det såklart ett idag. Men vi pratade och drck kaffe så mycket vi kunde. Stunden förlängdes lite av att hon kunde åka med mig till sjukhuset. Sedan hämtade jag målardottern som skulle med tillbaka tilll modershuset för att avsluta hyllprojektet.
The dynamic duo bakade choklate chip cookies idag (igen) och vi testade laxburgare till middag.
Öerrskande gott faktiskt! Detta skall hädanefter bliva min musik!
Höll surdegsdottern sällskap när hon tog sista penseltagen på sin hylla.
På väg in från garaget såg jag att flera av mina astrar ramlat omkull! Kan det ha varit den hårda blåsten igår??
Var ut en sväng och övningskörde och nu tittar vi på ..... OS!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för besöket och goda bullar. Du är verklgien en välsignelse i mitt liv. Kram

2012-08-04 @ 00:51:13
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0