runRun(onsdag, uppgivet)

Har varit tålmodigt och väntat på att det ska lossna. Men det har det INTE!
Funderar på att ge upp. När jag tittar på säsongens noteringar, har det inte hänt särskilt mycket och det känns inte på något sätt annorlunda (=bättre) jämfört med i juni.
Supertusingarna i våras hjälpte, men jag vill att det ska KÄNNAS bättre också.
Now something completely different:
Vi hade en lös plan att avverka en Harry Potter film per kväll.
Ettan Harry Potter and the Philosopher's Stone (2001) avverkades igår kväll.
Tyvärr var det bara jag som hade tillräcklig ork ikväll, så tvåan kanske blir i morgon kväll istället?!
Så nu kikar jag på ett gammalt avsnitt av Navy CIS.

Kommentarer
Postat av: Kristina

god ide.Det kanske vi oxå skulle göra, ssk som jag inte sett den sista, och borde repetera de andra för att minnas innan vi hyr den sista( den hade ej kommit ut när vi gav sonen de övriga)

2012-08-01 @ 23:38:26
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0