runSemester(lördag, ingenSomHelstVariation)

Nehej :-(
Regnet vräker ner och allt är fuktigt.
Surdegsdottern satte igång baket på förmiddagen.
Gjorde det bästa brödet evva.
 
Jag har smakat och kan intyga att det är VÄLDIGT gott!
Igår var det några av familjemedlemmarna som kommenterade att de ville till Ö&B ("aldrig varit dit".
OK, jag hade ett ynkligt ärende till stan, vissa skulle till stadsbiblioteket och man kan alltid köra en snabbkik efter reafynd.
KK styrdes av övningskörare och nästa dotter hämtades hos bf.
Snabbois in till stan alltså.
Jag fyndade lite, hittade en skjorta för 149:-, tycker jag var ett fynd.
Så till Ö&B då.
Vi traskade runt, men det var inte så mycket som intresserade.
Lite billiga servetter, en pumptvål, ... tja det var ungefär det.
Det hela blev en utgift på 31:-
Övningskörare #2 tar vid och vi tuffar hemåt.
Så blir det att provsmaka det nybakade brödet, titta på OS (handboll, triathlon, simhopp just nu).
 
 
Nu tror jag det börjar vara dags att fixa med lite mat, får nog bli rester som det verkar.
Ta en tur senare, kanske...?!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Brädet såg verkligen smarrigt ut. Kul du hittar kläder. Ha en bra söndag

2012-08-05 @ 00:08:00
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0