Lurar katastrofen runt hörnet?

Tja, ibland kan det vara nog så jobbigt att oroa sig för att man inte vet.
Finns alltid en risk att man glömt något som är kritiskt, och vips brakar allt ihop över en?!
För övrigt var det helt ok att vara tillbaka på jobbet igen.
Jag har så ruskigt trevliga kollegor!!
Naturligtvis kan jag inte hålla mig från att titta på prognosen för i morgon: sol men kallt!
Sonen åkte med hem, men först åkte vi för att titta på en telefon han hade sett en annons för.
Som vanligt så intresserade försäljaren honom för en annan, dyrare telefon.
Men det här är en ny modell (!) och han hade inte sett något om den, så han blev klart nyfiken. Bestämde sig för att surfa lite hemma innan han bestämde sig.
Annars ska jag kanske snabbtvätta lite lakan efter gästerna.
Åka på Kåmpe är väl oundvikligt (för mig) och sedan kanske titta en stund på sonens fotbollsmatch. Utländskt lag som erbjudits en träningsmatch.

Kommentarer
Postat av: Kristina

19 grader sa västerbottenskvarten så jag litar på den
Hoppas allt gick bra ikväll

2012-08-09 @ 23:19:41
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0