Stökar vidare

Stöket går vidare, långsamt men lite framåt i alla fall.

Problemet är att jag har väldigt dålig koll på de olika inslagen.
Har färsökt fråga efter en kursöversikt, men som vanligt när man har gjort allting själv så är det mycket som inte finns dokumenterat.
Måste kanske göra en sådan själv så att jag inte missar något.
Snart är det dags för kaffe och sedan ett lic-seminarium.
Ska nog passa på att läsa lite under tiden. En planeringsgruppsuppdrag inför resan och ett exjobb ligger på skrivbordet och väntar.

Tuta och kör!
Vet att jag blir stressad om schemat inte avancerat rejält innan det blir helg.
Nästa vecka har bara två arbetsdagar för min del och sedan åker vi (7-11/5).

Kommentarer
Postat av: Kristina

tänk jag minns att du ska iväg när du säger det men vart var det? Usch vilket minne

2012-04-26 @ 14:55:43
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0