On the clock

Idag har jag gått på klockan.

För att inte glömma bort att jag startat något, t.ex. tvättmaskinen, så sätter jag igång en timer.

Maken har bjudit på en hemgjord kaffe latte - väldigt gott!

Mitt på eftermiddagen ringde en av vännerna och förslog en promenad i det hastigt uppkommna soliga vårvädret.

För att inte komma försent till avgången, ställde jag timern.

Vi tog en rejäl sväng och blev lite svettiga av solen - nice!

Rester till middag, vi var bara tre hemma.
Korsord, tvätthängning, innebandy på TV (IKSU och Mora till final), nu hockey (Brynäs gjorde precis 1-0).

Har planerat en tur till pinovärkstan', eftersom jag inte var igår och inte kommer att gå i morrn' (ska träffa bönorna!).
Kortet går ut om tre dagar så...
Favoritsonen som borde med, "missade bussen", den svikaren!
19.39: nu gjorde Skellefteå till 1-1.

Kommentarer
Postat av: Kristina

vad trevligt att du hann träffa en vän och att hon tänkte på dig för en skön sak att göra tillsammmans.

Härligt att du hann så mkt både igår och idag

2012-04-15 @ 21:26:17
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0