Nu får det vara nog!

Datorskrället (som jag faktiskt är väldigt förtjust i) har hamnat i limbo och går i stå för minsta önskemål från min sida. Dags att kolla upp några saker och at ta böket att uppdatera en del programvara. Enklare att göra på jobbet förstås, men jag har gott om tid idag :-)

Ingen sol alls syns till, så det blir att göra ingentinget helt inomhus.

Kan jag stå ut med!

Kaffet smakar bra här i tystnaden.

Blommor mår man oxå gott av!

Dags för kopp #2 medan jag drar igång uppdateringarna.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så fina blommor du har. Konstaterade att idag är första ggn på länge jag är utan färska blommor. Det finns lite lycka i att vara sjuk. Synd du inte får sitta ute. Men inge bättre i stan. Ha en skön dag

2012-04-20 @ 13:43:24
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0