Värken verkar utebli

Så, jag traskade motvilligt iväg till värkstaden:

idag har jag bara lite värk?!

Idag har det varit exjobbsplaneringsmöte hela dagen, sedan småärenden att besvara innan jag fick slänga mig i bilen för att brudarna skulle få sina IB-klubbor. Match kl.18.

Min middag i dag fick bli två korvar på macken. En stor kopp latte följde också med i köpet.

Matchen vanns.

Snabbt hem och fixa en handlingslista för att dra till kåmpe, medan jag i alla fall hade styrfart.
Tre megabigga kassar blev det.
När de var urplockade och jag fått i mig en kopp grönt te, var det slut ork :-(
Ledig dag i morrn och miljoner saker som jag inte kommer att hinna. Troligen blir det inget alls :-(
Borde fixa till lite fikabröd innan Påsken drar igång.

Pratade med GodaVännen via fb-chatten.
Inte odelat positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0