Inte mycket

Långfredag med strålande sol.

Sådana här dagar önkar man verkligen att man hade en riktig uteplats med lä.
Då hade man kunnat sitta ute en stund och njuta av den första solvärmen, kanske med en kopp kaffe.

Köpte en så söt gerbera i förrgår.
Det stod på lappen att den var outdoor. Men riktigt än kanske det inte fungerar.
Mitt problem blir säkert att sköta den, jorden får inte torka ut :-(

Ingenting planerat idag.
Eller..., dottern arbetar till 16 och kommer säkert att uppskatta skjuts in till stan.
Eftersom svärmodern glömde sitt specialkaffe hemma, så kan vi passa på att inhandla en burk på vägen.
Dessutom vill farmor och farfar se hennes lilla krypin.

Tror jag ska ta en liten promenad, eftersom det inte verkar passa med en tur till gymmet idag.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så vacker. Jag begriper inte varför blogg,.se inte låter mig se dina inlägg när de kommer.Jag är in flera gg per dag o först idag syntes de övriga sen påskliljebilden.

Beundrar din bakinsats men kan känna igen att rutinen försvinner när det är långt mellan gångerna, för mig är det ju av andra anledningar. Lyckades övertala sonen till att göra sockerkaka så vi skulle ha ngt att fika i helgen och bjuda på om ngn födelsedagsgäst ploppar in, dvs Berit. Måste göra en tårta idag men det blir enklast möjliga. Det var superskönt i växthuset idag, synd att det aldrig verkar stämma med sol o när du kan. Ha en bra dag i alla fall påskkram

2012-04-06 @ 15:39:19
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0