Inte konstigt...

...att det är så trångt i cyberspace, när man lusas ner av reklam-sms hela tiden.

Jojo, jag vet att jag nog har "anmält mig" någon gång genom att fylla i mitt telefonnummer, för att t.ex. få sms-avisering när man får ett paket. Men ändå...

För alla fans av tvättstugeverksamheten, kan jag berätta att jag jobbar på att migrera ner allt sänglinne till den halva av stora garderoben i källaren som blev ledig när #2 flyttade.

Tvingade sonen att städa sin del för någon vecka sedan.

Efter att ha haft både handdukar och sänglinne i en smal garderob i ca 15 år, är det nu dags att få lite mer utrymme.

 

Inte varit ut ännu

 

 

 

 

Men snart bär det av ut i solen!


Kommentarer
Postat av: ewahelena

Hej, Ja det kryllar inte av oss över 25 =)

Trevlig helg!



/ EH

2012-04-13 @ 16:46:32
URL: http://ewahelena.blogg.se/
Postat av: Kristina

energi utstrålning från dig.

kram däckad fru

2012-04-13 @ 16:51:35
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0