Hade jag sagt det, så...

Som sagt: någon knäppskalle tyckte att det var en bra idé att spara gymbesöket till fredagkväll, istället för att göra bort det tidigt på dagen.

Så vid 20 kom jag iväg!

Inte sämsta gången, men inte bästa heller.
Så länge jag anstränger mig och blir rejält svettig är det kanske ok?!
I morrn' blir det hyfsat tidig avfärd mot city. En delegation ska titta på en match på länslags-SM, möjligen ingår jag i den.
Sedan ska någon lagledare shoppa lite presenter och jag ska hjälpa nyutflyttade dottern att sätta upp de nya gardinerna. Symaskin, strykbräda och strykjärn måste med.

Om det finns tid och ork, ska jag försöka se till att sonen och jag går en sväng till gymmet i morrn'.
Lär oxå bli på kvällssidan :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Full dag som vanligt då. Ha det gott

2012-04-14 @ 10:21:37
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0