Fådda blommor

Fick 30 påskliljor av min mamma!!
Tyvärr  blev det inget av dem:

lite ledsen kan man ju bli...
Idag fick jag en hel del gjort på jobbet. Känns bra.
I morgon har exjobbarna planeringsseminarium hela dagen (+torsdag fm), så det känns bra att ha stökat undan allt jag hade tänkt hinna innan påsk.
(bara man sätter ambitionen tillräckligt lågt verkar man faktiskt hinna med sig ?!)

Nu sitter jag och spänner mig inför megaansträngningen.
Ensam i huset -> gå till värkstaden!

I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad trist med blommorna.Det går inte att klaga på butiken?

Skönt att du får undan en hel del. Ha en bra morgondag. tänk gärna på mig vid halv 2,får tyvärr gå själv

2012-04-03 @ 23:18:18
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0