Det var det, det.

Slö dag.

Bestämde mig för att ta en tur till gymmet, mitt på dagen. Ganska glest får jag säga.

Lite knepigt att springa inne när det var kalasväder utomhus. Men jag har ju kort bara en månad och jag vill ha mer hjälp att hålla tempot samt ordning på intervallerna.

Idag är jag överraskande nog rätt nöjd. Det började inte alls bra men sedan blev jag tjurig och lyckades lite bättre än jag hade kunnat tro.

Kalasvädret njöt jag av en stund när jag kom hem. Ute i en brassestol.

Till min förvåning tittar det upp lite gamla lökar i stenbacken bakom uteplatsen. Kul!

 

Efter middagen blev det vå taxiturer till stan.

Nu ser jag på Missing och varvar ner inför två lediga dagar till :-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Läst mig ifatt nu när jag har tillgång till dator. Vi firar inte valborg på strömbäck som tänkt, jag dålig, o sonens vänner backade ut så nu sitter vi här utan ngt att förgylla kvällen med. Försöker få maken att åka till affären men än går det trögt. Ha en trevlig valborg

2012-04-30 @ 19:22:14
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0