Busy day!

Sovmorgon, men sedan drog det igång.

Kompisen på kaffe vid 11 == supertrevligt!

DN's söndagskryss med modern == trixigt!

In till köpcentrat för att bistå dottern som behövde en router för att kunna ha datorn på skrivbordet i sovrummet, utan lååååång kabel.

Modern och jag shoppade på största bästa affären.

Sedan till dotter #1 för att dricka kaffe och säga hej.

Helt plötsligt var klockan massor, så vi körde hemöver

Dagens middag: grillad fläskfilé med ugnsrostade rotsaker, krydddsmör och ädelostsås.

Mums!

Sedan bara korsord, sudoku och TV-gluttande.

Igår tog jag in min fina stallykta för att ta bort de nedsmälta polkagrisarna som var en trevig dekoration när jag fick den.

Idag satte jag ut den i snön på bron för en sista insats.

Insåg att jag har vinterkransen kvar på ytterdörren oxå :-)

Nåja, det kan bara vara fråga om dagar nu.
Kvällen lider och jag ska se färdigt Missing, som är spännande, men nog så många avsnitt (3:e av 10 idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0