Tagen T

Dagens T'n:
  • taffe
  • torsord
  • tränat
  • tvättat
  • toppingtur
  • degat
Tog en tur med flera brudar till lokala shoppingtemplet.

Vi gick noggsamt igenom alla butiker, fikade på finfiket, och handlade diverse matgrejjor på matmarknaden.
Själv lyckades jag köpa ett linne för 80:-  Yippie!!!

Medan jag lagade mat ställde barnen undan sommarmöblerna.
Nu känns det väldigt långt till nästa gång vi får ta fram dom :-(

Efter middagen satte min energiska dotter igång med surbrödsbak.
Herman måsr bra och bidrar på ett väldigt positivt sätt till vår kosthållning., det måste man tillstå!
Dottern har väl också ett finger med i degen om man säger...
-------------------------------------

23.30 - kunde äntligen ladda upp bilderna.
Vi tittade på Notting Hill, trots att vi sett den många gånger förut.
Julia Roberts är verkligen vacker.

Varje gång jag ser henne baxnar jag.
Man får hoppas att hon är så sympatisk som hon verkar...

I morrn blir det ungefär som vanligt.
Sovmorgon, frukost, tvättstugan, kaffe, DN's söndagskryss och fotboll på eftermiddagen.
Nu blir det en, förhoppningsvis, snabb sudoku.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Energisk dag med mkt gjort. Hoppas söndagen blev bra.Och att måndagen blir bra kram

2011-09-11 @ 23:08:56
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0