Ljuset

Alldeles oavsett så hjälper solen!

Jag gillar vinter och snö, men uppskattar verkligen solen och ljuset.

Att komma till jobbet en solig, klar höstmorgon är en bra början på en arbetsdag, oavsett.

Kvällar med bönorna hjälper också till, oavsett.

 

Idag är det nästan uteslutande stvl-arbete.

Det blir det så här års.

Skönt att ha så lindrigt för övrigt.

Men jag måste programmera lite tror jag, någon pratade om malloc...?!

 

 

p.s.

gissa vilken dag som är min lediga dag den här veckan.

 

Ledtråd:

 

 

 

 

 

s.f. (=samma fraud)

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

kan det vara fredag med bästa tempen?

Hoppas du får en bra dag håller med om sol att det gör mkt,ssk idag när jag sovit uruselt

2011-09-27 @ 10:29:06
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0