Inte bara surt

Vi gör andra saker än surar oxå.

Ikväll var det min tur att röra ihop ett bröd eftersom jag har slut i frysen.

Så klart smakade jag på det när det var klart.

Hela dagen satt jag i möten.

Jag kan bli rätt provocerad ibland, även om jag inser att det beror på okunskap.
Men ibland kanske man skulle kunna förvänta sig en viss ödmjukhet inför det faktum att det kan finnas kollegor med erfarenhet som man själv saknar.
"Hur svårt kan det va'?"
Jo, det kan vara svårt!
Svårt är också sudoku, särskilt när man inte får göra minnesanteckningar :-(
Ikväll har jag underträffat mig själv.

Fått sudda flera gånger och närmat mig timmen nu.
Det drar inte direkt upp mitt medel...
Tur det finns många att välja på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0