Inte alltid optimalt

I morse när jag susade till bilen, såg jag att ljuset gjorde nyponen så vackra i färgen.

Fram med mutiverktyget (ajfånen), ja nu kan den insatte läsaren gissa resten.

Var hamnade skärpan? Jo på det ena bladet, inte på nyponen.

För säkerhets skull tog jag två bilder och självklart blev den andra ännu suddigare.
Nåja, i mars såg det ut så här:

Ständig cykel.
Idag är det mest studievägledning, i olika former.
Hoppas också att jag nu fått allting rätt för den artikel som ska publiceras (i december tror jag).
Där har jag verkligen varit en Fraud som avslöjats, i alla fall när det gäller det formella.
Borde nog dialoga lite med förre handl. oxå, apropå den stora artikel som vi inte fick accepterad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oavsett skärpa så var det vackert. Det är inte så att det är dags att skaffa permanenta glasögon? Då ser man lite bättre i allafall även om maken idag inte kunde se dagens stora stora överraskning som stod mitt framför ögonen utan skyllde på glasögonen!!!!

2011-09-13 @ 18:48:27
Postat av: kristina bäcksund

Det var jag som skrev ovan, tydligen hade namn fallit bort igen

2011-09-13 @ 18:49:40
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0