Modern?

Nja, ingen skulle nog hävda att jag är särskilt modern.
Barnen tycker t.ex. att jag har gamla kläder.

En grej jag hade häromdagen är säkert 15 år, och ändå fick jag beröm för den.

Dessutom köpte jag den på rea den gången, dvs. den var omodern redan då :-)

Man kanske kan vara modernt omodern??!
Då har min tid kommit.
Men då blir man ju modern, dvs. man är inte längre omodern, vilket innebär att att man inte är modern lägre, utan alltså omodern... eller va'?!
Snacka om paradox.

Men en del programvara vi tvingas använda är inte heller modern, men passar mig ändå inte bra!
Så absolut hopplöst omodern är jag inte.


Allt var inte bättre förr.
Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0