En dag till

Dagarna går!
Småärenden hela dagen.

  • Skjutsa dotter till bussen för fotbollstur norrut.
  • Handla nya dörrar inför renoveringen av döttrarnas rum.
  • Tillbaka till stan för att renoveringsdottern skulle titta på en lampa till nya rummet.
  • Handla (såklart!). Som alltid när jag inte orkat tänka ut något och frågar lite desperat, rakt ut i luften, då blir det tacos.
Sonen är flytthjälp åt flickvännens familj.
Men kom hem och åt och skulle sedan försöka kapa av gräset en sista gång.
Men gräsklipparen gav upp efter bara ett par vändor.
Osäkert om den någonsin går igång igen.

Jag tog en liten tur till tvättstugan.

Precis när jag var klar med stora labgruppsadministrationen i fredags upptäcker jag att vissa data är fel!!! Nu måste samtliga individer kontrolleras igen.

Fanns inte tid att göra det just då, så nu ikväll har jag kollat och dubbelkollat.
Hittade en del dubletter och rättade en hel del fel.
Några av felen berodde på att referenser i Excel blivit fel.
Jag förstår inte riktigt hur det gått till.
Med all säkerhet blir det ytterligare korrektioner på måndag, JIT (Just In Time).

Under tiden sneglade jag lite på elitseriematchen med norbbottensderbyt.
Förlust med uddamålet :-(
Dottern förlorade också med uddamålet norrut.
Nu degar jag bara.

Kommentarer
Postat av: flickvännen

YEAH JAG ÄR NÄMN! kändis nästa? :)

2011-10-09 @ 17:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0