Färdigrivet?

Efter middag och lite kaffe från Burundi (!), var det dags för dagens tur till Kåmpe.

Alltid lika kul (NOT).

Sedan var det bara att ta itu med sista insatsen innan tapeterna ska upp i vardagsrummet (i morrn'?).

När tjejerna rev ner yttre skiktet på strukturtapeten, så höll jag mest på med golvlisterna.

Det var inte en barnlek att få loss dom.

En kunde jag lossa från väggen, men kunde inte lirka ut den bakom rören till elementet.

Några dagar senare sågade barnafadern av den, men då återstod ju den del av tapeten som suttit under listen.

Det fick jag ge mig i kast med idag.

 


Lagom till House var jag klar med allmänt undanplock, dammsugning och torkning av fönster.

Kommentarer
Postat av: Kristina

oj vad det händer Du hinner ju mkt .Hoppas tapeterna kommer upp idag

2011-11-30 @ 10:43:11
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0