Tänkte lägga igen allt!

Varje år tänker jag : nu gräver jag bort hela skiten.

Med hela skiten menas de patetiska försök till rabatter som finns på tomten.

Men så ser man optimismen och glädjen komma där nere bland allt det bruna och döda.

Svårt att kasta bort den livsgnistan...

Men, men... skulle behöva flytta pga. ändrade solförhållanden och massor av jordförbättring behövs.

Hur får man ork till det?

Vill bara sitta i en solstol och läsa i solvärmen.

På förekommen anledning bakade jag isflak i går (uppskattas av många :-) ).

Tyvärr har jag tappat nästan all lust och ork för att baka oxå.

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Det är klart att du inte ska lägga av din trädgård , den måste få rehabilitera dig,men orkar du ej med rabatterna låt dem va ett tag och sätt i krukor för du mår bättre av det vackra..Jag tycker du är fantastisk som orkar ta tag i träning, men du kanske ska ta mindre ertapper och börja med att gå så det inte känns som ett misslyckande. Ha en bra dag

2011-05-11 @ 21:55:04
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0