Sudda, sudda, sudda, sudda bort...

Om det vore så enkelt?!

Gjorde ett nytt försök (utan glasögon!):

Tycker att dottern (aka den upplysta stenen) har en viss talang när det gäller att fånga situationer och minspel:

(klicka på bilden för att se fler av hennes teckningar, t.ex. Semmelsebbe)

Och vem älskar inte:

Precis så här kan det kännas att vara student, tro mig!
Idag ska jag försöka mig på lite webuppdateringar (jo, i jobbet) i ett annat av våra fantastiska x-system*.







* eftersom jag vill jag undvika att bidra till den tvivelaktiga språkkvaliteten i bloggspace , så får läsaren själv byta ut x mot kraftigt invektiv!

Kommentarer
Postat av: Kristina

vad duktig J är, ha en bra dag

2011-05-19 @ 11:25:07
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0