Solregn

Japp! så var det gjort. Härligt väder är det bästa som sägas om utflykten.

Motvind i två motsatta riktningar?!

Så kändes det i ala fall...

Bra att veta vad som höger och vänster!

Den inre dialogen:
1- orkar inte!
2- ... (försöker ignorera det mest idiotiska)
1- vill inte!
2- och...?
1- patetiskt!
2- finns bara en väg ut
1- varför stannar jag inte bara?
2- ...
1- bara korta turen idag?
2- kanske
1- stannar jag inte nu?
2- nej, bara en liten runda till
1- men skulle jag inte hålla höger i korsningen där??
2- nu är det lika bra att hålla vänster, tänk vilken seger
1- om jag hade vetat det här från början...
2- jaja, nu är det gjort i alla fall

Kommentarer
Postat av: Kristina

vilka fantastiska orkideer du har. Varför ser inte mina ut så?

2011-05-18 @ 12:22:35
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0