Pinnsnubbling och soppatorsk

Efter gårdags energiuttag bestämde jag mig för att ta en liten lätt tur.
Kändes oväntat bra i början, men sen slog soppatorsken till.
Feltajmat med maten kan man lugnt säga :-(
Så när jag kom hem och hade eftersträckt och duschat försökte jag vänta in sonen (hade aldrig fått någon tid att sikta mot), men till sist var jag så illamående att jag fick lov att äta själv.
Gott blev det när värsta illamåendet dämpats:
Grönsaker, avocado, ädelost och cremefraiche till Biff á la Lindström!

Fick dra in till stan och hämta, pga. glesbussproblemet.
Så dags att se lite på handbollsfilnalen för att se om släkten skulle synas. Utskåpning på planen, men inga kändisar i bild.
Dags att avsluta lördagskrysset:



Skön dag så här långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0