Känslan är en dålig värdemätare

Tog en tur (hade haft fyra "vilo"-dagar, så det var på tiden).
Kändes inte jättebra, men tänkte att det får gå ändå.
Bestämde rätt snabbt att det nog fick bli två varv på långa rundan.
Utan spurt på första varvet visar det sig bli ett-varvs-SB.
Andra varvet började också bra, men efter 2/3 börjar magen krångla.
Tja, där rök den kanontiden.

Hem och snabba sig lite för att ranta in till stan och hämta tandläkarbesöksbarnet (med syster).

Två tänder senare tittar vi lite på marknadsstånden på HF (torget) och JAG, av oss tre, gör ett spontaninköp. En linneskjorta med lite infällt rutigt tyg. Enda minuset var att det var en del rysch upp efter knappslån.
Men det var inte extremt framträdande, så jag slog till.

Matrester till middag eftersom vi alla tre var hungriga och den nybehandlade tandlösa dottern behövde få något lättätet.
Sedan dök resten upp och fick ta det som var kvar :-)


Nu ska jag gå ut och nöta ner lite gräs tror jag.
Sonen ska få dra igång gräsklipparen, jag brukar få så ont i axlarna av det. Speciellt när den inte varit igång på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0