Föll som en fura

Helt utan förvarning.
Ja, det är klart, hade jag fått en förvarning så hade jag kunnat undvika det.
Men det gick trots det en aning mindre tungt i alla fall. SB helt klart. Långa turen oxå.

Känns verkligen lockande med fotvårdsbehandlingen nu...
Inte för att jag har några särskilda bekymmer med fötterna, men det är ruskigt skönt att bli ompysslad. Jag är lite dålig på att fixa med sånt där själv.

Nu är det dags att börja förbereda maten för det blir tidig middag idag tror jag.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fotvård och sen kaffevård på gräsmattan när det slutar storma och solen skiner. Hoppas det förslaget kan locka ngn dag.

2011-05-24 @ 20:35:56
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0