Fick det gjort till sist!

Inte kul att fösöka vara konstruktiv när jag inte fick någon ordning på vad de ville...

Jaja, jag har skickat in den i alla fall.

När jag tittade på mina mail för att få bekräftat att den kommit in så hade jag fått tillbaka en av mina egna artiklar.
Orkade inte läsa för det vara så mycket text, men jag tror de tyckte den var för omfattande.
Vilket den ju också var!
Massor av citat gjorde att den blev superlång, men det var ju bra i avhandlingen.
Får titta på det där till veckan. Kanske måste slå ihop intevju-artiklarna till en och strunta i alla citat.
Såg ut att ha fått bra kritik för metoddelen i alla fall.
Den var ju också detaljerad :-)
Nu dags för dagens spänningsmoment:

Jaja, det blir nog bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0