Slapp kall varmkorv

Haft en riktigt gassig dag på gräsmattan.
Helt enligt önskemålet.

Var uppe tidigt för att taxa in döttrarna till målarjobbet.
Skönt med en slow start.

De grå molnen bestämde sig för att dra åt ett annat håll så jag traskade ut med solningsutrusningen.
Ambitionen var att läsa ut slaskdeckaren OCH att kriga ner sudd-x:et som jag hållit på med i flera dagar:

Fick lov att lösa ett annat först innan det lyckades!

Sedan, när man vait ute en hel dag i solen känner man VÄLDIGT lite för att laga mat!
Så jag föreslog grillkorv med bröd!
Ingen hade något annat förslag så vi grillade i grillpannan och satt ute.
Satt ute en stund i kvällssolen och bara njöt!

Nu kan jag bara hoppas att det kommer fler likadana dagar.

Vet inte hur dagens prognos såg ut men det ser inte alldeles tokigt ut för tisdag och onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0