Riktig semester

Idag är första riktiga semesterdagen!
Såg ut att börja kanon.
Solen gassade från en klarblå himmel när jag skjutsade målarna till jobbet.
Nu syns lite gråa moln, men förhoppningsvis passerar de inte min lilla solfläck i världen.
Väntar nu bara på att solen ska komma in på gräsmattan så att jag kan parkera ute och avsluta deckaren.
I brist på sommarplant så tittade jag lite på perennerna:

Gårdagens träningsrunda blev en ren katastrof :-(

Jag är såååå trött på det här nu.

Jag har otroliga problem med att tajma de kritiska parametrarna för träningen.

 

Om vädret blir sämre ska jag ta en tur mitt på dagen idag och se om det funkar bättre.

 

Nu ska jag beställa en bok åt mamma. Hon har inget nät så jag sköter hennes konto på AdLibris.


Kommentarer
Postat av: Kristina

så vackra blommor. Härligt få njuta av dem i alla fall. Kan det vara kolhydratbristen som gör att träningen inte funkar? Det är ju det som är bränslet?

2011-06-27 @ 18:14:05
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0