Klanten!

Lördag var en vilsam dag.

Försommarlunchen var ett lagom ambitiöst arrangemang med trevliga människor.

Kände inte så många dock.

Äldsta följde med hem för att börja jobba på måndag.

Tyvärr fick jag en mobilallergi och flippade ur när vi skulle spela kort :-(

(jag har en del issues kring det där... tycker att man måste värdera VR och IRL olika!)

Dagen/helgen avslutades med att parti Klant tillsammans med alla utom sonen.

(han har dragit till en förort i norr för att vara fritidsledare på ett läger)

I  morrn' har jag ledig dag och alla andra jobbar :-)

I brist på andra, roligare, bilder fortsätter jag med varianter på de vackra rosorna som tjejerna fick på skolavslutningen.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fattar inte varför jag måste köra med uppgradera för att kunna se när du skrivit ngt nytt. Hoppas mobilallergin läkt ut Ha en bra morgondag. Själv börjar jag den på sjukhuset

2011-06-19 @ 23:47:20
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0