Inget snack - kokat är godast

Bara för att klargöra: jag tänker INTE göra mig av med kaffepannan!!

När jag får välja så kokar jag.
Enda fördelen med bryggaren som jag ser det är att man inte kan koka över kaffet på spisen.
(händer nu och då)

I morrn skaa vi prova att grilla lite av det långhåriga-ko-köttet som vi köpt.
Får bara hoppas att det blåser mindre än idag.
Till köttet tänker jag testa den goda salladen vi fick när vi våldgäst-grillade i GB's uterum:

Sallad, fetaost, pinjenötter, granatäpple, körsbärstomater, avocado,

låter välrätt ok?!



Till alla mina läsare: sov riktigt gott!

Kommentarer
Postat av: Kristina

vilken lättnad, jag kunde knappt sova i natt av oro Då vet jag att jag kan få kokkaffe när kroppen vill vara med på långfärdsutflykt. Hoppas att ni kunnat grilla och att salladen blev bra. Själva lever vi på rester. Fortsatt trevlig helg

2011-06-05 @ 19:40:29
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Kristina

inga nya inlägg, nu är det jag som blir orolig o inte var du på msn heller igår och inga fika besök heller. Hoppas uteblivna inlägg beror på att du ligger o vräker dig i solen och blir brun. En annan hittar inte ens shortsen, tänkte att jag kunde ju sola knäna det är det ena i hud som kommer att synas i år men de är försvunna så jag lider i svarta byxor alla kläder har krympt i garderoben

2011-06-06 @ 14:47:01
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0