Ingentinget


Har njutit av skön värme flera timmar ute på gräsmattan (och slaskdeckare förstås).
Ett par snabba taxiinsatser, men annars lugnt.

Tjejerna fixade maten: wokad kyckling theriaky.
Så skönt att bara få sätta sig!

Så idag har ingentinget gått bra :-)

Tog en träningstur med den korthåriga dottern igår kväll.
Intervaller var det på hennes schema.
Ok, då!
Försökte hitta en lagom lång sträcka att intervalla på.
Lagom i det här sammanhanget är:
  • lite längre än min 30s-backe
  • tillräckligt kort för att jag mentalt skulle orka tvinga mig.

Så jag tog en sträcka som tog ca 1.30, lätt motlut, så varannat intervall fick tjäna som tempoträning.
Det är lättare att lära sig springa lite fortare om man har medlut :-)

Blir en tur till spåret ikväll oxå.






Kommentarer
Postat av: Kristina

duktiga du

2011-06-26 @ 20:47:12
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0