Ingen aktivitet

Idag tog jag en tur för att få träffa GodaVännen.
Kaffe i solen och tankar som får ord.
Gemenskap!

När det var dags att bryta upp åkte jag till handelsträdgården i närheten.
Penseerna hade gett upp så det måste till en ersättning.

Inte supermycket att välja på sä här dags på säsongen.

Men tror det blev ok.

Jaja, det mesta är kaputt i år.
Flera av perennerna har gett upp.

Planen var att sonen skulle hjälpa mig att gräva upp alla växter och lägga om de få (=två) rabatter jag har.

Men icke!
Orkade inte i år.


Jaja, det fick bli som det blev.
Kanske blir annorlunda nästa år.

Ingentinget går hyfsat, även om det känns som att semestern nästan är över :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

fina bilder o tack för att du finns kram

2011-07-20 @ 01:13:38
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0