Bättre än väntat

I fredags gjorde jag en träningstur igen. Dubbla distansen och SB igen!
Trots att jag varit i solen hela dagen och det sedvanliga krånglet.
Vädret har i prognoserna sett halvdant ut, men i själva verket varit helt ok på min lilla gräsplätt.
Igår var det ruggigt kvavt och på slutet var jag ensam kvar ute i värmen...

Det laddade ur ordentligt senare på kvällen med rejäl åska och störtskurar.
Idag ser det ut att bli vila från solen.
Har börjat fundera på om jag ska försöka ge mig på jultextilierna som fortfarande ligger i en undanskuffad hög :-/
Det enda jag "åstadkommit", i termer av hemarbete, så här långt är att tvätta.
Dock var det inte riktigt samma mastodontuppgift som i vintras :-)
Men nu är jag under kanten på alla tvättkorgar igen.

Kommentarer
Postat av: Den upplysta stenen

lol

2011-07-24 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0