Vilket pucko?!

satte en så korkad rubrik som Nya livet ???

Känner inte att det är något nytt i positiv mening.

Jo, i en bemärkelse: jag har en finare titel. I did it!

Vardagen blev dock klart sämre. I flera år har jag haft privilegiet att sitta på mitt rum och läsa intressanta (och ointressanta) artiklar och böcker.

Sista halvåret var väl ingen dans på rosor direkt men ska man gå All in så....

Hade oxå ett hopp om att tre år skulle ge lusten/kreativiteten/inspirationen tillbaka, PYTT!

 

Men nu...

  • 13 år till pension
  • gråhårig
  • otränad
  • inget hopp om forskningspengar
  • hopplöst efterbliven tekniskt
  • hopplöst omodern på alla sätt faktiskt

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ung jmf med andra, tränad jmf med andra, mer tekniskt uppdaterad än andra,mer nya kläder an andra, jag tycker det låter mer av det mesta i positiv riktning. Du kan mer nu än när du började och får man gratulera till ny titel? Du har dessutom gjort ngt av din utbildning vilket är mer än många andra på den här sidan kunnat göra. Du är värdefull,unik och vacker med en varm blick som ser, och den bästa vän man kan ha. Så ett nytt liv finns, Gårdagen är förbi, morgondagen har du ej sett men Idag hjälper Herren Kram

2011-01-11 @ 17:37:57
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0