Tangentbordseländet slut??!

Berra som är en hejjare på en massa underligheter, vad gäller datorer, visste att tangentbords-hubben kunde ställa till det på det sätt jag beskrev. Så jag fick ett nytt tangentbord.
Men innan jag haft möjlighet att se om samma fel skulle inträffa insåg jag att det nya tangentbordet hade andra problem. Spacebar genererade tecknet 'b' istället för en blank t.ex. Några tangenter genererade inga tecken alls....
Så jag fick ett nytt tangentbord, och nu verkar det vara ok. Fast det kan ta ett tag innan jag kan dra slutsatsen att det ursprungliga problemet är borta eftersom det  inträffade vid oförutsägbara tillfällen :-/

Jobbar på med kursförberedelser - men det går ohyggligt sakta :-(
Att jag lyckats samla ihop rekvisitan för ett pass känns inte som ett stort steg på väg.

Men nu ska jag nog programmera lite, det var ett tag sedan sist.
Kanske känns lite kul när jag tänker efter...
Då kör vi på det!

Få se hur var det man började?!
public class...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det såg väldigt avancerat ut med tre tangentbord samtidigt- du kunde ju se ut som om du blivit så proffsig att du använde tre delar av hjärnan samtidigt och skrev på alla samtidigt. Lycka till

2011-01-12 @ 13:51:51
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0