Muta eller belöning??

Dagen började med yrsel??
Alla utom jag är ute på aktiviteter och jag borde småpula lite i hemmet.
Brukar köra belöningssytemet när jag måste manipulera mig själv.
När jag har .... så får jag dricka lite kaffe och lösa lite korsord. Sen jobba lite igen.
Men idag fick jag köra muta. JAg får dricka kaffe och blogga lite innan jag ....
Fast jag har hunnit vara en sväng på affärn', bort till IL recycling och gjort storröj i köket redan, orkar inte komma ut dit och det är fullt överallt.
Min sämsta gren faktiskt.

En annan dålig gren är att hantera påtvingade situationer.
Att behöva ta hand om något man inte haft möjlighet att påverka, eller till och med försökt se till att man inte ska behöva hamna i.

Skulle vilja ha gått en promenad...

Men sitter inne och stirrar på

Kanske skulle ta tvärsöver i alla fall, kan kanppast bli mindre energi av lite sol & friskt luft, eller...?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0