Mera reafynd!!

Man får inte tveka!
Hamnade på ett köpcentrum för att äta lite lunch mellan matcherna.
Köpte en ny väska, eftersom jag ångrat 100 ggr att jag inte köpte den jag såg i Helsingfors.
Mellan match#2 och match#3 drog vi till stan för att käka middag och då hann vi in på en galleria där jag hittade ett par mörkblå jeans till bra reapris. Snabba ryck helt enkelt.

Tittar nu på:

Douglas Adams är helt enkelt sanslöst uppfinningsrik i böckerna,
vilket inte är helt enkelt att återge på film...

Känns bra att ha sovmorgon i morgon!
Ska strax göra kväll, har fortfarande en del osovet...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Snygga köp. Bra handlat

2011-01-07 @ 23:53:41
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0