Den nionde dagen

La mig sent, sov länge!
Annars mest vanliga saker: diskat, hängt LITE tvätt, fixat emk till hela bandet (kul när vi är hemma allihopa).
Funderade lite kring lägenhetsmöblering och inköp med dottern'.
Sen nyårsdagsmiddagen (vi är ju en dag efter!).
Att det är nyårsdagen idag betyder att det är söndag i morrn'.
Funderar på att åka till stan och köpa en neccessär, vilket jag nog kan klara eftersom jag sett en sedan tidigare som jag vill ha.
Har önskat mig i julklapp flera år, men i år har jag flera morgonrockar att växla in så nu kan jag nästan säga att jag fick en i julklapp.

Dagen avslutades med innebandy. Bara en familjedeltagare pga. begränsningar från länslagskaptenerna.
En match och den blir i morgon, annars stannar man hemma!
Dagens dukning:



Dags att göra tidigare kväll nu.

Kommentarer
Postat av: tine

Haha tack så mycket! Blir så himla glad av sånna fina kommentarer, men egentligen. Vad snackar du om? Titta bara på din fina ritning av lägenheten! Hur fin som helst :)

2011-01-03 @ 00:40:56
URL: http://renhorn.blogg.se/
Postat av: tine

eh jaha...ja men eh..då har du ju skickat vidare super bra gener? :D

2011-01-03 @ 01:01:31
URL: http://renhorn.blogg.se/
Postat av: Kristina

Natt uggla , du var aldrig ute på msn? Tjusig dukning, sånt orkar jag aldrig, är så glad om jag får tallrikar på bordet. Du verkar ligga i ordentligt med allt

2011-01-03 @ 10:34:03
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0