Tråkigt och elände

I dag skickade vi iväg den artige amerikanen för den här gången. Han säger att han vill komma tillbaka i sommar. Vi får väl se vad det betyder...

Elände: fjällturen uteblir eftersom jag inte hade bokat nästa vecka (trodde det) och nu är det ett fiskesällskap som ska njuta av fjället.

Bönorna ställde in idag, så jag satt kvar på jobbet för att komma till skott med det stora eländet som hänger över mig.

Annat elände: forskningsansökan fick direktavslag eftersom vi inte kunde övertyga om att det låg inom det avsedda området.

Satte mig en stund med en kopp te innan det är dags att störta i säng.



Är så otroligt trött på att allt tar sån' tid.
Har fortfarande inte kommit igång med tentarättningen. Idag bestämde jag mig för att skriva ut allt som är inlämnat för att kunna hantera det lite enklare.
Har redan använt massor av timmar, i alla fall jämfört med hur många jag får betalt för, utan att eg. komma någon vart.
Sista gången jag använder det där systemet i alla fall.
GodaVännen är på eländesbehandlingen, inte hört något på hela dagen, oro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0