Koncentrerad? - näää

Annars fick jag ur mig ett par meningar till ansökan, och gav lite input till den som är mer kreativ än jag.
Alltid något.
Korrekturläser nu huvudtexten.
Handleder ett par energiska och trevliga studenter också.
Solen skiner & himmlen är blå - det ljusnar på någon front i alla fall.
Snart har den här veckan gott, jag som skulle passa på att...
Nix, inte det.
Nu är det bara torsdag kvar, för fredag har jag semester:
  • Gå på Spa.
  • Med moder.
  • Luncha med gemensam gammal god vän.
  • Gå på innebandy (sonen).
  • Bara dega och koppla av
  • dvs. vara komplett onyttig

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det låter som en trevlig dag, Hälsa modern

2011-02-09 @ 16:48:38
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0