I mörkret

Ligger här och läser några bloggar i mörkret eftersom jag inte vill tända lampan.
Barnafadern har lovat att skjutsa sonen till järnvägsstaionen för att möta den amerikanska gästen.
Tåget anländer 06.27 (eller var det 06.28??).
Så för att inte störa honom avstår jag från kvällens deckarläsning.
Innebandyn vanns med 6-1, flera poäng av familjedeltagarna, KUL!
Kusinen från storstan har anlänt, TREVLIGT!
Dottern ha varit på sin syster-riggade dejt, SPÄNNANDE!
Testade vad som skulle fastna med iSight när det var helt svart:

Den inbyggda kameran försöker faktiskt "blixtra"!

(men klockans röda siffror i taket kan ändå anas)

Nu är det dags att kvälla på riktigt, huset har börjat stanna av och även jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

min hjärna är mer än trög, den är t o m tom Hade glömt kusinen från storstan o saknade dig här. Du måste införa ett nummersystem på döttrarna så jag kan räkna ut vem som är vem. Min nyfikna hjärna vill veta. Hoppas du somnade till sist

2011-02-20 @ 16:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0