I am a sucker for sweets

Jag är rätt svag för vackra ting, inte minst smycken...

Titta så fina saker!
Vackert armband i koboltblått, en av mina favoriter, fick det av min moder.
Gick på lite födelsedagsuppvaktning, kom ihåg att ta med den personliga kaffeskeden, men GLÖMDE att ta med den hem igen.
Två singelörhängen som kreativa GodaVännen har gjort (avundsjuk).


Tyvärr har jag tappat mitt guldringsörhänge som jag hade hela tiden, det fick jag som barn av min pappa som köpt ett par i Italien till mig. Dubbelt ledsamt eftersom jag redan sedan tidigare tappat ett guldhjärta som jag fick när jag döptes :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

så trevligt att du kom och skeden är nu i plastat förvar. Försvinner den har jag ju 12 nya att dela med mig av. Sonen kom riktigt igång med matten sen du gått. Tänk vad lite bra vägledning kan leda framåt. Nu äntligen ligger jag i sängen. Hoppas din natt blir god

2011-02-15 @ 23:48:27
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0