Lyxig ledig dag

Idag har jag varit ledig - och lyxig.
Av kollegorna fick jag ett presentkort på turkiskt bad, nu har jag utnyttjat det!

 

Tre timmar tog det - hela paketet:

Helkroppspeeling, 45 min helkroppsmassage, skuminpackning med lättare massage som avslutas med en hårtvätt innan den avslappande relaxen.

Jag har nog aldrig varit renare!

Hamam var ett varmt, fuktigt rum, ca 40 grader, med marmorbänkar och ett stort "bord". Alla ytor var varma.

Massagen var kanske inte så systematisk som när jag varit lokalt, hade velat ha lite mer nacke/axlar tror jag.

Det hade nog varit trevligt med sällskap tror jag, med tanke på att det tog så lång tid.

Å andra sidan är det vilsamt att inte ha något att ta sig för under så lång.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0