Jaha, ännu en dag

Nu var det dags för en insats igen.
Köket hade grott igen.

Det tar sin rundliga tid när man ska röja upp, och inte är det kul heller.
Resultatet är i och för sig trevligt, ett tag....

Efter den vanliga daten med Gibbs, diNozzo, McGee och Ziva David var det lämpligt med en liten tur till tvättstugan.
Måste försöka hålla undan lite så inte tvätten tar över julledigheten.
Surdegsdottern slog till igen

Annat gott var det på TV, på Leilas söta jul.
Chokladfudge med lakritssmak - oooooh!

Nu sitter vi och titar på Law&Order.
Till mitt gröna te tog jag en Babybell-ost.
Gott!

Tyvärr känns det som att jag inte kom närmare julen, dvs. jag har inte gjort något idag heller.
Jo, fixat en julklapp till.

Borde komma isäg tidigare ikväll - försov mig i morse :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

åh vad var det för chokladfudge me lakrits? Som den lakritsälskare jag är går smaklökarna igång. Jag tycker du går sakta men säkert framåt.

Ha en bra dag

2011-12-15 @ 11:02:34
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0