Sur show

Har hamnat ute på surströmmingsön för att konferensa med jobbet ett par dagar.

Det fina vädret upphörde i och med att vi steg på bussen hemmavid.
Tillfälligt uppehåll igår em. så jag passade på att göra sightseeing med löparutrustningen på.
Länge sedan sist jag var här.
Hotellet har blivit otroligt fräscht.

Supergod mat också.
Har just kommit tillbaka från "Sur-show", en rolig presentation av surströmming och hur man äter den.
Han var en riktig clown: Ruben Madsen.


Hotellets trådlösa nät är obefintligt och mitt mobila bredband hittar inga signaler. Bara gamla Telia duger, så nu använder jag ajfånen som nätleverantör.
Blogg.se vill inte ladda upp mina bilder heller, det går kanske för långsamt så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0